Tuesday, 19 November 2013

Goodbye.

Hey, guys. So, after many years on msp the time has come for me to go.
Remember how obsessed I was? :') I thought I would never leave hahaha.
I've made many friends on msp, MissM in 2012 who I'm still friends with. Chazaz who I've now met in real life. Lavanderkat who is now one of my favourite people as well as many, many others that I no longer talk to.
Anyway, the place brings back so many bad memories, it's laggy as hell and I'm simply too old for it now.
If you want to get in touch with me, you can contact me on twitter, Facebook or ask.fm

Twitter - @xChelseaSmile_x
Ask.fm/xCyanidex
Facebook - Ellie ClaireXo

Updates are I no longer love Kesha and shitty pop artists/groups like that and now love Bring Me The Horizon, Sleeping With Sirens, Evanescence, Fall Out Boy, Linkin Park and other bands like that.
I remember how I used to totally rely on MSP. I was a total depressed loner and yeah :') I have friends now. Real life friends. If you're in that stage between the ages of 11 and 14 where you think it'll never get better: IT WILL. Trust me.

I hope you all have good lives and I won't deactivate this blog so people can read this and stuff
So, for the last time
Goodbye.
~Ellieglitter

5/4/2011 - 21/8/2014
-Level 20-

(Shit selfie bc you've never seen me before so why not lmao)


Tuesday, 27 August 2013

It's rant time!

Okay, I know I said I wasn't going to post anything else on here until I get the app.
HOWEVER!
I do have a few things to discuss.
Firstly, I'll explain why I am taking ages to download the app.
My wonderful mother has decided to place a ban on my iPad, so I can't download explicit songs from YouTube or apps without the password. Guess what? She has the password.
*facepalm* how old does she think I am? 5? Jeez...

ANYWAY! Sorry for the lack f pictures, I WILL get that sorted. Now, onto what I really wanted to talk about today.

Cut For Zerrie.

What.
The.
Actual.
F- *Bekkie puts her hand over my mouth*
Bekkie - No swearing >_>
Me - Sorry :(

In case you haven't heard about this, it is a little like cut for Bieber. Except for a much dumber reason.
Basically, Zayn from that crappy group "One Direction" has decivied to get engaged to the slutty barbie doll we refer to as "Perrie" from "Little Mix"
Their names are in speechmarks because they are totally irrelevant to me.
Anyway. Zayn's fans, usually referred to as "Directioners" (yes, more speech marks) have decided that they do not like this.
I have witnessed some appalling behaviour on the social networking site Twitter.
People telling Perrie she's worthless, to go die, and much more.
What is WRONG with people today?! Zayn isn't ever going to date one of you stupid air headed fangirls. He is 20 years old and happy with his fiancé. Happy ending, yes? No.
Pfft, happy endings in this society? Never. His fans, or as I prefer to refer to them as stalkers, have decided to cut themselves to show their hatred for "Zerrie"
My reaction when I saw the first crying girl on twitter was to laugh. She was banging on about mental pain and "MY LIFE IS OVER"
For goodness sake! What do these idiots know about mental pain! Do you have a lifelong mental condition that affects every aspect of your life like me? NO. SO SUCK IT UP.
Sorry. I'm just really bitter about unnessiary whining.
So, just to clarify - Cut For Zerrie is the most ridiculous thing I have ever heard, ruining his happiness because you're jealous is disgusting and just plain mean, and you really need to stop obsessing over a man who has no idea you exist. I used to be a fan of pop music but now I can see how it corrupts. Look at today's society. Look at our children. iPhones. Make up. Boyfriend. It's just horrible. I hate what our world has become. And I'm not even an adult yet. *Sighs* we're deteriorating. The human race is the most selfish species there is. We are irrelevant and pointless and a total waste of space.
We need to get our act together. Fast.
Okay, rant over.
~Ellieglitter

Tuesday, 11 June 2013

Unfair Mario! O.o

Hey everyone.
So, i was at school today and i decided to take a look through some of the un-blocked sites (As my school blocks pretty much everything -.-)
I came across this game named "Unfair Mario"
Hmm... sounds intresting yes? I clicked. yes! it wasn't blocked!
I got on and was faced with THIS
Okayyy? Looks kinda random but yeah :D
Off i went!
Only THIS happened.
 WHAT?! The ground fell in!!!!!!!
Glitch. I though, confused. I procecced to the next part of the level.
 SPIKES CAME OUT OF THE BLOCK???!!!!
THIS IS THE DUMBEST GAME IV'E EVER PLAYED!!!!!!
After 40 mins of going crazy, i finally reached THIS point.
Yesss!!!! :'D I thought. Nearly there!!!!!
And yup! I finally made it.
Proceeding to the next level, I found this.
I thought... That friggin whomp is gonna kill me isn't it -.-
My assumptions were correct. This game is impossible!
Also, not even mentioning the GLITCHES!!!!
THERES NO FRIGGIN FLOOR THERE!!!!!!!!
After 2 hours i decided to google this game and see how many levels there were. There can't be more than 3 or 4, surely?
*FACEWALL* ARE... YOU... FOR... REAL... -___________-
I had to check this.
This was the point where i am usually tearing my hair out, crying and screaming abuse at the computor screen.
However, as i am in school, this course of action probably wasn't the best idea.
Instead, i took my anger out of a few goombas on one of the other mario games.
GO FIRE MARIO!!! KICK HIS ASS!!!! >:D
Oh wait... is that fire Luigi? Oh i don't care.
I got my revenge on this damn game anyway.
MWAHAHAHAHA >:D
This was the point where i gave up.
Seriously, it's mental.
Smugly, i thought that i had completed level 3. Not bad for a first try, huh?
However, this was bugging me all day and what do i do as soon as i get home?
*Facepalm* It's like a drug.
Go on then, have a go yourself, i dare you >:D
Message me your results, i bet you can beat MY awful score LOL ^-^

Unfair Mario

Good luck! :'D
Now i'mma go smack my head against the wall to recover from this ^-^
Buh-bye!
~Ellie

Tuesday, 28 May 2013

I'm not dead O.o

Okay... what the HELL is going on??!!
I didn't come onto Msp for one day... yes A DAY. I was busy at my Grans house and she does not have WIFI.
Anyhow! when i came back, i was very surprised to be faced with THIS
My reaction - What?
So i messaged one of the girls posting in my guestbook - Glittercutie - This is what she had to say on the matter.

So, i go away for one day, and death rumors spring up? Glittercutie shared the forum with me.
84 posts already?
Okay, let me make one thing clear...
Just because i go away for one day does NOT mean anything has happened. This girl is clearly sick in the head to make a disgusting forum like this. I am not dead, nor am i her sister. I messaged her, but all i got was THIS crap

It's funny is it?
You want gifts? pftt. NO.
Who the hell is this girl?
Oh boo hoo, you'll tell your mum -.-

Okay, i think this girl is either seriously sick in the head or having a laugh.
Is anyone truly that stupid? Let me make a list of the things you have done black n white44
1) Make a forum telling everyone that i was dead and that you were my sister
2) Asked me for gifts, autos, and greetings and made out like everything was MY fault
3) Told me you would get your Mum on me?
4) Told me you would tell MY Mum?!
She has got to be having a laugh...
Anyway - main message - I'm not dead!
SO STOP SENDING ME ALL THESE RIP MESSAGES!

Last thing, i was just scrolling around Msp when i found a few weird things that made me go WTF :O
PETRIFYING PANTS?! LOOOOOOL WHAT. THE. HELL. x'DDD
BEST NAME EVER!
 Chatroom madness! - AHHH MY AVATAR WON'T LOAD :O
I'M NOT WEARING ANY CLOTHES, UHHHH...... O.O

 TIME TO RUN AWAY FROM THIS MADNESS!!!! :O

 *KE$HA APPEARS OUR OF NO-WHERE*



 *Turns around*
 KE$HA MY SEXY ANGEL, GIMME THAT DAMN CANDYBAR Q~Q
Okay, i'm back :)
Lots of love...
~єℓℓιєgℓιттєя ♥

PS - THIS IS THE HAPPIEST DAY OF MY LIFE!!!!
REASON - KE$HA FOLLOWED ME!!!!!!!!!!!!!


KE$HA, ILYSM ♥ YOU HAVE MADE MY DAY, THANK YOU :')

Thursday, 9 May 2013

Forums and other crap ._.

Hello again my amazing readers ^-^
This week on Msp i was patrolling around the fourums doing my Moderator-act :D (I'm not ACTUALLY a Moderator, i just BEHAVE like one - apprantly!)
So i was scrolling around when i saw something that made me think "Oh no..."
Namely - THIS
It's gonna be another one of those awkward forums where little children ask weird questions right?
WRONG!
It was infact THIS
Okay, seriously? jokes like that just arn't funny. It just leaves people like me with THIS face O_O
I made sure the silly immature idiot behind the forum got my lovely opnion anyway ;)
See what i mean about the Moderator act? LOL :D
And thats not all.
Seriously, there are so many IMMATUREM ATTENTION-SEEKING IDIOTS on Msp at the moment... ughhh....
I also came across this.
My reaction - "UGHHHHH ANOTHER NON-VIP WHINING!"
This time however, my assumptions were correct -.-
MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN MOAN
It never ends!
Fgs, this fame-seeker is NOT going to get Msp staff to listen by people sharing a forum -.-
Incase you havn't noticed, were in the middle of a RECESSION. If Msp's prices were too low - low like non-vips want them then Msp would not make enough money to stay open! sheesh! i'm explaining this to people daily...
Moving swifty on...


This was the worst one i found.

.........
*Looks around*
>.>
<.<
Okay, i forgot to printscreen it...
Well this is awkward....
Lets move on shall we?



This disgusts me. how dare she criticise people for a VERY common habit?!
I do not do it but many people do. she has no right to be making this stupid forum -.-
So after my lovely fun time of getting on peoples nerves i decided to make a forum advertising my new look ^-^
Iv'e decided to go goth for a few reasons, personal reasons, reasons which i do not wish to share. but all i get is crap from people. "Don't be goth!" "Your a GIRL, dress like one"
WELL MATE, I AM DRESSING LIKE A GIRL, THERES A DIFFRENCE BETWEEN A GIRL AND A BARBIE DOLL YOU FU- *My sister slaps me*
Beckyglitter1 - No swearing!
Me - Sorry ._.
(YES THAT HAPPENED)
Anyway, the reason i don't swear on here is because it's a MovieStarPlanet blog so i feel i should respect the rules of MovieStarPlanet here also.
Thats my osm forum. I wish my face thing would load my new goth look but hey... o_o
I knew i would get crap though -.-
I was expecting this from the barbies but their opnion means nothing to me, they are insignificant.
I think i may of been a LITTLE harsh with my reply though...
Easy solution though isn't there? don't screw around with me them i'm in depression mode! -.-

This made me laugh x'D

 I'M SORRY BLU I DIDN'T MEAN TO LAUGH AT YOU :D It's just most people dissolve into tears when they get hacked and harrass people for gifts and your just like "Great...-.-"
Hehehe>;3 Sorry Blu, your awesome ^O^

Anyhow, i'm gonna go now, i NEED TO SLEEP O____O
Love you everyone, keep reading my blog! x'D
~Ellie

Saturday, 27 April 2013

Wth-moments!

Wow! well iv'e now been on Msp a grand total of TWO YEARS!!! *Parties* yay me ^O^
Had so many bffs along the way, had so many people quit, bought vip, run out of vip, bought vip again
Argued, had fun, Msp's just great ^-^
And i have no intention of quitting anytime soon! Sorry haters :D

So anyway, getting nagged loads about doing another blog post, not quite sure why everyone likes them so much....
Anyway, i was on Msp this morning when i discorved something AMAZING
OMGGG ONLY BOYS ONLINE :O
I think thats the first time that has EVER happened xD
Anyway, next thing, i think theres a REALLY BIG update coming....
This is why:
(Sorry Leo, i used your screenshot)
AAAARRRGHHHHH!!!!!! In all my time on Msp iv'e NEVER seen this before!
Starting to get a little nervous....
Okay, now to what i REALLY wanted to talk about. OTHER PEOPLES BLOGS!
I was SO BORED at school because it actually blocks EVERYTHING o______o
So i decided to type my Msp name into google search and see what came up...
THIS is what i found!



UHHH..... WHY SO MANY BLOG POSTS ABOUT MEEEEEEEEE?!
Mostly hate and that but i don't really care, i just look at the spelling and grammar and lay-out of the page and laugh :D
Last thing - Lav
We had a big of an argument....
I was on Msp at 2-3am or something like that and i wasn't very pleased about what i found :(

Thanks Lav :( (YEAH I WAS PERVING ON YOUR MESSAGES)
Can't exactly deny it though... i do tend to take sides rather allot, especially where my bffs are concerned, but i take whoevers side i see fit and just because i might take yours one time does not mean you have some sort of free pass to my help everytime you argue with someone >.>
I changed my pass btw, after what happened with Leona555 and my other friends i'm never password sharing again o.o having my dads IP locked was enough of a warning!
Don't see why mine got locked and no-one elses did though, i mean we were ALL password sharing :I And all i ever did on their accounts was watch my movies...
Oh well, iv'e got another chance and i won't be doing it again! Tbh i think it was my brother who got the IP locked anyway....
Got a bit freaked when i went into Ishacool's room the other day O_O
Why? because i was faced with THIS...
Ishacool's house is empty.... yes EMPTY.... WHAT IS GOING ON!? *Has heart attack*

Last thing - Why is it whenever i go into a chatroom i get SWARMED with people!?
 AAARRGGHHHH!!!!! LOL :D
PLEASE STOP FOLLOWING ME AROUND, THANK YOU ^-^
That scares me ^^^^
Idk why :D
So iv'e updated my blog, i know it's a bit random and that but if you harrass me THATS WHAT YOU GET :D
Byeeeeee!!!!! ^-^
~Ellie

PS - The rumour about me vomiting and coughing up blood IS true but i don't want to discuss it.